Sat. Mar 2nd, 2024

 

Het ergste wat een persoon kan doen als ze afvallen, is terugvallen in hun oude eetgewoonten waardoor ze in de eerste plaats dik werden. Het ontwijken van de aantrekkingskracht van vet, suiker en andere eetlustopwekkers is net zo belangrijk als het maken van gezonde keuzes wanneer u besluit om af te vallen. Gezond afvallen is een prestatie die het vieren waard is, maar als je ervoor kiest om het te doen door terug te gaan naar junkfood, zul je merken dat je weer dik wordt… en snel!

Het zal je misschien verbazen dat bepaalde voedingsmiddelen waarvan je denkt dat ze gezond zijn, dezelfde voedingsmiddelen zijn die al je inspanningen om gezond af te vallen kunnen saboteren. Als je dat slanke figuur wilt behouden waar je zo hard voor hebt gewerkt, moet je een gezonde levensstijl leiden en wegblijven van de volgende voedingsmiddelen.

Gezond Gewichtsverlies Sabotage Voedsel #1: Trigger Foods

Door bepaalde voedingsmiddelen te eten, krijg je nog meer trek. Deze eetluststimulerende voedingsmiddelen zijn zo ontworpen dat u een hele doos, verpakking of zak in één keer wilt verslinden. Weet je nog de slogan voor Lays-aardappelchips? Zo niet, dan ging het zo: je kunt er niet één eten! Dat is niets anders dan de absolute waarheid, verdraaid in hun voordeel, maar waar!

Chips en al het voedsel dat van zijn vezels is ontdaan,ketoxplode gummies verandert snel in suiker in het lichaam, raakt snel in je bloedbaan en zorgt ervoor dat je bloedsuikerspiegel torenhoog stijgt. Als reactie op die suikerpiek, draait je lichaam zo veel dat het je bloedsuikerspiegel onder het niveau brengt dat het was voordat je iets at. Wanneer de bloedsuikerspiegel laag is, heb je honger en heb je behoefte aan meer van hetzelfde soort voedsel.

Gezond gewichtsverlies Sabotagevoedsel # 2: voedsel met veel vet en suiker

Kiezen voor het eten van voedsel met een hoog suiker- en vetgehalte kan grote schade aanrichten aan uw pogingen om uw gewicht te beheersen. Ooit een donut gegeten en je afgevraagd waarom je je een half uur later moe voelt? Wanneer een voedingsmiddel zowel vet als suiker bevat, zoals veel triggerfoods doen, geeft het een kick en laat het je nog dieper in de steek dan voordat je je eerste hap nam.

Natuurlijke voedingsmiddelen zoals fruit en groenten worden langzamer verteerd en veroorzaken minder pieken in uw bloedsuikerspiegel. Dit is iets waar je echt bewust moeite voor moet doen. Het is een stuk makkelijker om op kantoor een donut te pakken dan een snackzak vol wortelen te pakken. Als je jezelf echter eenmaal hebt getraind om je vet- en suikertand kwijt te raken, zul je je verlangens beter onder controle hebben.

Gezond Gewichtsverlies Sabotage Voedsel #3: Dierlijke Producten

In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, zullen de eiwitten in dierlijke producten je hongergevoel niet stillen. Rundvlees, gevogelte, varkensvlees en vis bevatten exact 0% koolhydraten. Als je bent afgevallen met een eiwitrijk dieet dat afkomstig is van dierlijke producten, krijg je niet genoeg ongeraffineerde koolhydraten binnen, die ervoor zorgen dat je hersenen je vertellen wanneer je moet stoppen met eten. Dit is geen goede zaak als het om dierlijke producten gaat.

Dierlijke producten, zelfs de magere, bevatten slagaderverstopping, ziekteverwekkend verzadigd vet en cholesterol. Dierlijk vlees kan die vetcalorieën snel verhogen, net als de meeste zuivelproducten, waardoor gewichtsverlies en gewichtsbehoud worden gesaboteerd. Wil je veel eiwitten binnenkrijgen zonder alle bijwerkingen van dierlijke producten? Probeer alles met soja. Het is volledig natuurlijk en de gezondste keuze om een ideaal gewicht te behouden.

Gezond Gewichtsverlies Sabotage Voedsel #4: Kaas

Omdat zuivelproducten boordevol vet zitten, zijn ze je vijanden in het afslankspel. De meeste kazen bevatten 70% vet of meer, en de vetvrije versie zit waarschijnlijk vol met een heleboel conserveermiddelen die het ongezond maken. Dieren halen hun calcium voor sterke botten en tanden uit planten, dus waarom zouden mensen dat niet ook doen? Ongeraffineerd plantaardig voedsel bevat alle voedingsstoffen, vitamines, mineralen en micronutriënten die je nodig hebt, inclusief calcium. De natuur is slim in ons voordeel.

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *